Det var ingen baconflunsa utan bara allergi

mot alla starka limspackelgrejer som badrumsgubbarna/killarna håller på med i stora badrummet. Nu har vi varit utan badkaret drygt en vecka. Men det har varit rätt häftigt ändå, nu i veckan tog vi en tur till kvartersgårdens bastu och relaxrum och satt där och mös ett tag och igår fick vi låna Sozis dusch. Maken slutade först kl 19 så det blev en kvällsutflykt med bilen...mysigt! Såna små happenings måste vi göra oftare!

Önskar att jag kunde vara mer positiv än jag är just nu men det är skitsvårt! Fogarna är ännu jäkligare än någonsin, kan göra nåt alls nästan...klä på sig -nope- packa diskmaskinen -nej- resa mig själv från soffan -nähä- sova som folk på natten -inte det heller-...listan kunde göras evighetslång. :( Jag har satt på mig en mask rätt så länge att det ändå går rätt ok, men det gör det inte alls. Jag är fast vår lägenhet eftersom jag inte kan gå ut och gå! Gaah!

Jag ska ta mig i kragen och ringa nån imorgon ang igångsättning i v 38 av "humanitära skäl" som det så fint heter. Vet inte vem jag ska ringa dock men de får väl slussa mig vidare. Får jag bara veta att jag blir beviljad det till ung. 1:a oktober (gravidvecka 38=fullgången grav.) så har jag ett ljus i tunneln. Håll en tumme va? Gillar inte att strida men blir det så att jag måste så gör jag det.

Puss till min söta familj som hjälper till allt vad de bara kan. Småknattarna är så duktiga och plockar och städar till och med :) Ska för familjens skull försöka göra det bästa av situationen. Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

Håller tummarna! Massor! Kram

2009-09-13 @ 22:57:23
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Marica

Huvva, vad jättejobbigt du har det! :( Håller tummarna för dej! :) Kram

2009-09-17 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0