Jag spricker

eller nä, kanske ändå inte. Men det känns så. Magen stramar så hemskt och det gör ont i ligamenten på sidorna...ljuva sista veckor på graviditeten. Jag föder ju tidigare varje gång så jag räknar med att få i v 38 även denna gång. UL-tiden stämmer icket på mig vilket betyder att enligt min rätta beräkning så är det 6 veckor kvar. Wow alltså. Det är rätt häftigt! Ett annat tydligt tecken på att jag föder tidigare är att lillskiten är ruckbar med huvudet nedåt. Kring 1 oktober får ni tänka på mig för då ligger jag mest troligt på förlossningen och är hög av lustgasen :P

I helgen tar vi det bara lugnt. Vi har haft en hektisk vecka med två inskolningar och diverse möten och kontroll hos min ubergulliga barnmorska. Barnen har skött sig exemplariskt! Jag är så stolt över att de är två så trygga små individer som är självsäkra. Det värmer så gott!

Barnens farmor och farfar är här nu på besök från Luleå. De åker imorgon eftermiddag så det blir ett kort men intensivt möte. Häpp, nu är det kaffedags :)

Jag är så trött numera på kvällarna så jag lär väl somna i soffan som vanligt vid elvatiden....partyanimal ;D

Ha en skön lördag!



Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vad tiden går fort!

Din mage har växt en hel del sen jag såg dig sist. Och bara 6 veckor kvar!

Hoppas allt är bra med er.

Kram på dig!

2009-08-16 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0