Mysdag

idag regnar det ute. P försov sig imorse så jag fick ha barnen hemma, lika mysigt det. Det är tur att de är så stora nu så de klarar sig bra själva eftersom jag har svårt att böja mig ner pga fogarna som trasslas. Takten är inte så snabb här hemma men jag märker att barnen njuter av det. Intryck och full rulle får de på dagis så det räcker och blir över.

Jag har bestämt att jag ska försöka lösa järnvärdet genom maten istället för tabletter, antagligen inte något som bm skulle rekommendera men jag tror jag fixar det. Man känner sin kropp bäst själv. Tabletterna gör mig galet knasig i magen så de tar jag bara i absolut nödfall!

Jag ska försöka göra matlådor idag och frysa in. Hela frysen är full med älgköttfärs vilket är tacksamt! :)

Innan jag går och börjar så måste jag bara tipsa om superprodukter som jag nyss fick hem från www.jordklok.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0