Jag kollar runt på höstkläder i brist på sysselsättning

Har redan inhandlat litegrann från H&M och hittade till min förvåning en fin svart kofta samt färgglad sjal med fransar och en petrolfärgad bastiscka med trekvartsärm på KappAhl. De hade fö mycket som var fint! :-O

Letar vinterjacka i god tid som vanligt eftersom de har en tendens att sälja slut fort. Denna heter Liv!



Oj vad roligt att få ha sina vanliga kläder snart igen och slippa traska runt i samma plagg hela tiden; leggings, långa linnen, kofta och foträta skor. Jädrar i min låda om jag inte slår till på ett par höga skor också! Har man som jag varit i stort handikappad i flera månader är det på sin plats med lite glamour. Sådeså!


De här gillar jag:

 

De här gillar maken: *tycker de ser lite *piip* ut jag*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0